Duyusal Değerlendirme

Ürünlere için yapılan duyusal değerlendirme, duyularımızı harekete geçirmek, ölçmek, incelemek ve yorumlamak için kullanılan bilimsel bir disiplindir.

Duyusal testler görme, tatma, dokunma gibi insan duyularından hareketle kozmetik ürün değerlendirmesini gerçekleştirir. Bu bilimsel yaklaşım, algılanan ‘’İyi Görünüm’’ atfı için kozmetik ürün değerlendirilmesinde oldukça önemlidir.

UNIPHARMA’da duyusal testler kalifiye personel tarafından gerçekleştirilmektedir.

UNIPHARMA uzmanları, ürününüzün tüketici satın alma kararını etkileyebilecek kabul edilebilir duyusal niteliklerinin olup olmadığının belirlenmesinde yardım eder ve marka bağımlılığı oluşturabilir.

Bir ürünün duyusal değerlendirilmesi aşağıdaki özelliklerden hareketler yürütülür:

  • Cilt Hissiyati
  • Yayılabilirlik
  • Yapışkanlık/Yağlılık
  • Hissiyat Sonrası
  • Koku Algılanması

Uzman panelistlerimiz daha iyi bir müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla ürününüzün duyusal özelliklerini karşılaştırma ürünüyle kıyaslama yaparak değerlendirebilmektedir.

Saç ürünlerinde performans testleri aşağıdaki özellikler değerlendirilerek gerçekleştirilir:

  • Saç Taranabilirliği
  • Saç Düğümlerinin Çözülmesi
  • Elektriklenme
  • Parlaklık
  • Kıvırcık Saçlar